Veckans skolsensation ett faktum

Här om dagen fick vår mattelärare och mentor en av sina ljusa stunder och föreslog en 20 minuter lång sovmorgon varje torsdag (utgår från 8.30). Och det är ju guld värt då jag går och lägger mig praktiskt taget samma tid varje natt (alldeles för sent för övrigt, det finns ju så mycket gratisspel).

Vad jag menar är att, har man en och en halv timmes sovmorgon så händer det ofta att man går och lägger sig en och halv timme senare dagen innan. 20 minuter är så lite så man knappt tänker på det och så lägger man sig som om skolan började 8.30 som vanligt. Idag blev det dock inte så, jag var ju tvungen att skriva om denna sensation.

På senare tid har jag grävt bland allt från strategispel till skjutspel och kortspel i arkivet och hittat många gamla godingar. Därför har det varit dåligt med nya gratis spel.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: