Vad blir det till mat? Blir det nåt gott?

Jag har kommit in i en sådan där ambitiös period då man intalar sig själv att man ska bli bättre på något. I mitt fall ska konditionen förbättras, och jag har varit ute vid tre tillfällen den här veckan och löpt i skogen. Idag fick jag för mig att solen i Sverige är varm och gick ut i T-shirt i det 12-gradiga Uppsala. Trots intensiv löpning fick jag aldrig upp någon värme.

I vilket fall ökar mer energikonsumption på hungern, jag är ständigt sugen på mat. Idag får vi gäster, och det är ju alltid trevligt eftersom maten då garanterat blir riktigt smarrig. Eller vad sägs om baconlindade kycklingfiléer med klyftpotatis och vitlökssås? Nä, just nu tänker jag glömma vartenda strategispel och bara tänka på middag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: