Spela bowlingspel slår inte "The Real Deal"

Till och med innan Gratis spel startade hade jag spelat mina första bowlingspel. Att man kunde göra gratisspel av supersporten bowling var spelskaparna inte sena med att inse. Jag spelade bowlingspel långt innan jag spelade bowling för första gången.


Första gången jag spelade bowling var i Bratislava. Jag tror att jag under den andra spelomgången fick in tre strikes. Det är rätt fascinerande för en nybörjare, men nog är det lite så med bowling? Nästan alla lyckas ha den där nybörjarturen, varefter det börjar gå sämre och sämre, tills man verkligen börjar satsa på sporten och lära sig lite olika tekniker. Men det är det ju inte så många som gör ...utan bowling förblir en sådan där sport som man spelar lite då och då för att det är kul.

Jag har nog talat om och länkat till otaliga bowlingspel här vid det här laget, men Bowl For Kids' Sake provade jag först ikväll. Det är ett enkelt bowlingspel, där man ställer in sikte med den gröna pilen och sen håller in musen lagom länge. Har ni förresten spelat bowling på Wii någon gång? Det är roligt det!

Inga kommentarer: