Sömn - mitt på ljusan dag, nej kanske inte

16 timmar på tre nätter har det blivit de senaste dagarna. 16 timmar på två nätter är den rekommenderade mängden sömn. På lektionen innan lunch var jag inte bara väldigt trött och gäspig som alltid, jag kunde bokstavligen inte hålla ögonen öppna. Det var en ren plåga att sitta där i vetskapen om att om man för en sekund tappar koncentrationen så försvinner man.

Jag läste nyligen i ett blogginlägg om någon som var uppretad på alla dessa miljoner bilspel. Det finns för många, påstod han. Man blir trött på dem helt enkelt. Jag kan inte hålla med honom och det finns inget jag längtar till så mycket just nu som bilspel. I övrigt håller jag på och övningskör.

Sen, när jag idag utmattad gick och la mig mitt på dan och sov i två timmar, vad fascinerande mörkt det är med tanke på att mindre än halva november är slut. Det måste vara det mulna vädret.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: