Du helga helg, du helga helg är kommen

Börjar det kännas jul i blodet? Jag som är körnörd har redan börjat repa fåniga julevisor, så man kommer in i julstämning lite tidigare än man behöver. I övrigt stör jag mig på att det alltid i blött i det här landet. Jag saknar nämligen stänkskärm både fram och bak på min cykel som tar mig överallt om dagarna.

Håller på att bråka med Dreamweaver, redigeringsprogram för webbsidor som kostar mer än bara skjortan och som därför borde levereras med komma-igång lektioner med privatlärare. HTML-kod är svårläst för en nybörjare som hittills bara hållt sig till den simpla blogg-atmosfären.

De intensiva Snake War- turneringarna fortsatte idag i klassen, det blir allt blodigare. Vi råkade få ytterligare en håltimme nämligen. Man kan säga att jag är på god väg tillbaka till de för alltid älskade gratis onlinespelen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Inga kommentarer: