Wow-Jocke frälser Björn Gustafsson-älskare på Youtube

Björn Gustafssons klipp Wow-Jocke har blivit kolossalt populärt, särskilt bland de som är bekanta med World of Warcraft. Som den spelbloggare jag är är jag pinsamt nog inte bekant med liret, men känner till kulturen väl och har därför väldigt roligt åt klippet.

Har ni inte sätt det än? Klicka då här och få det gjort! Det är skrattgaranti på det klippet, men du kanske inte bör vara passionerade World of Warcraft-spelare, för då kanske du börjar se spelet med andra ögon och tappar sugen. Fast i och för sig, du kanske istället blir ännu sugnare.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har spelat WoW i ca 5 år - Jag garvade arslet utav mig till det här.
Så jag antar att jag faller in i din kategori "Seriös WoW spelare", kan allt om spelet m,m .

Det är kul att se att han driver med det, och allt han driver med är Sant med.
Finns jädra massa WoW-spelare som sitter precis som honom, dock inte om dom är veteraner (Då vet de vad Watch Out betyder) - Men det där med "Jag fryser ju knäna av mig" upplevde jag senast igår.
Då garvade jag till igen. XD

Förövrigt är jag Tjej, och det han gör/säger stämmer ändå in perfect.
Visst kanske det kändes lite onödigt med hans "Alltså flickvänner, de bara tjatar å tjatar" etc - men men, vet att vissa kan vara så - även killar.
Tycker ej om när folk limiterar ett beteende till ett kön, eftersom att det inte stämmer.
Dock skrattade jag ändå åt det... Björn är för söt (:

"Här kan man vara, Hääär kan man vara... hääääääär kan man vara.. Precis som i verkliga livet!" <3