Gammalt intresse plockas upp igen - pinsamt

Här om dagen fick jag för mig att jag hade lust med absolut ingenting. Då plockade jag fram Fifa Fotbolls-VM 2002, ett gammalt EA Sports-spel, och började spela. Sådana saker ska man naturligtvis inte ägna sig åt när man nästan är myndig, men det blev så i alla fall.

Det som gör VM-spelet 2002 speciellt om man jämför med Fifa 2002 är framför allt de mäktiga musik-stycken som finns inspelade i VM-spelet. Om ni minns finalen i Fotbolls-VM 2002 så kanske ni också minns musiken som spelades efter matchen. Ett fantastiskt stycke som också finns med i spelet.

Valde att spela med Portugal, och insåg att EA Sports gör fantastiska sportspel. De är inte gratis, men rekommenderas ändå varmt av mig idag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: