Intel frälser fotbollsfantasten

Intel har skapat en ny app som vid första anblicken tycks mig mycket bra. Att jag är fotbollsfantast (vilket många av denna bloggs följare för länge sedan övertygats om) gör att jag ofta håller ögonen öppna efter verktyg som gör det enklare att hänga med i fotbollsvärlden. Intel Info Stream kombinerar live-uppdateringar från matcher med kommentarer från olika forum och fansidor för att berika fotbollsupplevelsen. Det är lätt att välja och följa sitt favoritlag, och appen finns för alla lag i Allsvenskan (så nu fattas bara att Uppsala får upp ett lag där).

Intel Info Stream är gratis att ladda ner vilket givetvis måste ses som ett plus. Att Intel tycks inställda på att komma ut med en Android-version (fungerar just nu bara med iPhone) ser jag som ett extra stort plus eftersom jag är inställd på att snart, efter en lång Apple-sejour, införskaffa just en Android-telefon.

Mer information om appen och nedladdningslänken finns här. Check it out!

Detta inlägg är sponsrat av Intel.

Inga kommentarer: