Nu är Gratis Spel tillbaka igen - med dunder och knak

Anledningen till att det står "Dunder och Knak" i detta inläggs titel är helt enkelt att jag kände inom mig att "Dunder och Brak" inte riktigt passade in. Fråga mig inte varför. I vilket fall så rullar enmansföretaget Gratis Spel igång igen i och med inlägget du just nu försöker ta dig igenom utan att falla i djup sömn eftersom det inte tycks leda någon vart.

Jag tänkte att vi skulle köra ett litet gratisspel i alla fall. Efter detta långa uppehåll läggs Gross Out upp, som vi placerar i kategorin strategispel. Hela konceptet här är inte överdrivet främmande - du ska invadera, strida, vinna, och när du vunnit, expandera din armé. Jag har för övrigt just kommit hem från Baku, huvudstaden i Azerbajdzjan; en stad full av skräp, sand, olja, sand och skräp. Coca Cola är dock billigt där.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer: